REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI
1. Sklep internetowy TANNY.pl akceptuje zwroty zakupionych towarów.
2. Towar należy wysłać na adres (Formularz Zwrotu do pobrania, znajduje się powyżej lub na standardowym ogólnym formularzu):
TANNY.pl Butik online / zwroty /
53-203 Wrocław
Hallera 84 /18
3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres.
4. Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić i wysłać formularz stanowiący załącznik nr 1 (do pobrania powyżej) do niniejszego Regulaminu i dołączyć go do wysyłanego towaru.
5. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
6. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
7. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 21 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.
8. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych do firmy za pobraniem lub BEZ UPRZEDNIEGO POWIADOMIENIA Sprzedającego o tym fakcie (telefonicznie lub mailem SKLEP@TANNY.PL ).
9. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
10. Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.
11. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres sklep@tanny.pl l lub drogą listowną na podany wyżej adres w punkcie 02.